Lekeitioko Triatloia

Joan den Larunbatean Lekeitioko Triatloian izan nintzen (750m - 20km - 5km). Hasiera batean Zarautzeko Triatloia egin eta Irailerarte triatloirik ez egitea zen asmoa, baina Zarautzen eginikoa egin eta gero, ezin nintzen "triste" geratu eta Lekeition parte hartzea erabaki nuen. Astelehen, Asteazken eta Ostegunean kirol pixka bat egin eta Larunbatean Lekeition nintzen motxilan beste triatloi bat bukatu/goxatu eta motxilaratzeko asmoz.

Triatloia hasteko minutu gutxi batzuk falta zirela eta boziña jo bitartean nuen lasaitasuna erabatekoa zen. Ez nuen iñungo presiorik eta triatloiaz gozatzea besterik ez nuen buruan, eta bide batez Zarautzekoa burutik kentzen ahalegindu.

Igerian hasi eta sentsazioak egia esan ez ziren nahi bezalako onak. Pixkanaka erritmoa hartu nuen eta azkenean erditik zertxobait aurrerago irten nintzen. 148. postuan 12'45''ko denborarekin (GPS berriaren arabera 354 brazada jejeje)



Bizikletan oso indartsu sentitu nintzen hasieratik. 93. partzialik onena egin nuen, 39'35'' eta bataz besteko abiadura 33,6Km/h!!! Txundituta geratu nintzen lasterketa amaitu eta GPSan hori ikusi nuenean. Kontutan hartuta ibilbidea nahiko aldapatxua zela....Oso gustura!



Azkeneko trantsizioa sekula baino azkarrago egin nuen (29 segundu. Irabazleak 26 segundu behar izan zituen). Joan etorriko ibilbidea zen, erdia goruntz eta beste erdia beruntz noski! Lehenengo kilometroa biziegi egin nuen eta ondorengo bietan erritmoa jeitsi beharra izan nuen. Ibilbidearen erdira iritsi eta beherakoan berriz "egan" egin nuela esan dezaket. Asko disfrutatu nuen. Azkenean 104. partzialik onena eginez 18'42'' behar izan nituen bataz beste 3'58''an egin nuela kilometroa.

1km 3'51''
2km 4'25''
3km 4'11'
4km 3'49''
4,7km 3'26''

Azkenean 1h11'02'' behar izan nuen lasterketa amaitzeko eta 103. postuan amaitu nuen helmugaratu giñen 345tik. Oso oso pozik!!

Taldezka 14/45 amaitzea lortu genuen Pio, Tili eta nire denborei esker.



2 comentarios:

  1. Gora Zu!!!!! Gora Lekitxo!!!!!
    Domekan Donostiara????

    ResponderEliminar
  2. Ez, ez nintzen joan.. denboraldia amaitutzat eman dut dagoeneko.

    ResponderEliminar